x تبلیغات
ayaran

Seven Star Immigration Institute

 

Seven Star Immigration Institute

Seven Star Immigration Group is ready to provide services to our dear friends by using experts and the most experienced consultants. Using their experience, our experts suggest the best and most reliable ways to immigrate to our customers so that you can choose your country and immigration method correctly

This company will be with you from the beginning to the end in obtaining study, work, tourist, investment, marriage, business, etc. visas and will also try to find an easy and low-cost way for Immigrate to your desired destination country

Seven Star has an active representative in Malaysia, Thailand and Germany and is ready to provide 24-hour support to you, dear customers and applicants

our services

Obtaining various work and study visas in Germany

Obtaining an Avisbildung visa from Germany

Free consultation and obtaining all kinds of study admissions and scholarships in Germany

Permanent residence and obtaining citizenship in Germany

Immigration through trade and investment and company registration in Malaysia

Residence through employment or job offer in Thailand

 

09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

 

 

Seven Star International Immigration Group

 

Seven Star International Immigration Group

Seven Star Immigration Group is an expert and pioneer in all kinds of immigration and residence matters in Germany, Thailand, and Malaysia. Ask our lawyers for the best successful immigration advice. Our consultations are free and we will be your guide and companion in the fields of educational migration, investment, company registration, property purchase, work and marriage. We have offices in Thailand, Malaysia, and Germany, and we have active representation in the countries of the Schengen zone, and we are ready to provide competent immigration services to you. Examples of the activities of Seven Star Immigration Group are:

Obtaining various work and study visas in Germany

Obtaining an Avisbildung visa from Germany

Free consultation and obtaining all kinds of study admissions and scholarships in Germany

Permanent residence and citizenship in Germany

Immigration through business and investment and company registration in Germany

Residence through employment or job offer in Germany

 

09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

 

 

Seven Star residential immigration complex

 

Seven Star residential immigration complex

Seven Star Immigration Group is an expert and pioneer in all types of immigration and residency matters. The best successful immigration consultants and reputable immigration lawyers are ready to provide the necessary guidance in the field of obtaining various visas, residence, academic admissions and scholarships. Also, with its many years of credibility, Seven Star has shown that it can offer the safest and most successful immigration and residency methods such as work, marriage, group and family immigration to all travel and immigration lovers

Some of the Seven Star services are

Fast obtaining all types of visas

Consulting and obtaining all types of academic admissions and scholarships

Registration and action for permanent residence and obtaining citizenship

Immigration through trade and investment

Company registration and business or investment immigration

Legal and effective protection of refugees


09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

 

مهاجرتی آسان با سون استار

 

 

مهاجرتی آسان با سون استار

گروه مهاجرتی سون استار با تکیه بر اعتبار چندین ساله و تخصص بالای خود توانسته در عرصه انواع اقدامات مهاجرتی به مراجعین خود بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرتی را ارائه دهد. سون استار متخصص در اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری، توریستی، سرمایه گذاری، ازدواج، کسب و کار و ... بوده و همیشه بهترین و سریع‌ترین روش امکان اخذ اقامت را با توجه به شرایط افراد عرضه می‌‌دارد.

گروه مهاجرتی سون استار با کادری موفق، ارائه دهنده بهترین راه های مهاجرتی و اقامت قانونی به تمام اقشار متقاضی اعم از دانشجویان، تجار، سرمایه گذاران و .. است. در واقع گروه مهاجرتی سون استار برای کسانی که به دنبال راهی مطمئن و قانونی برای آینده‌ای روشن هستند، به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی است.

 

خدمات ما:

·        اخذ انواع ویزا کاری و تحصیلی در آلمان

·        اخذ ویزای آویسبیلدونگ از آلمان

·        مشاوره رایگان و اخذ انواع پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی در آلمان

·        اقامت دائم و اخذ شهروندی در آلمان

·        مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالزی

·        اقامت از طریق کاریابی یا پیشنهاد کاری در تایلند

 

اعتماد – مهاجرت – نتیجه (امن)

 

09916627326

www.sevenimmigrant.com

گروه مهاجرتی سون استار 1402.08.29

 

 

گروه مهاجرتی سون استار

 در مجموعه خدمات مهاجرتی  سون استار  همگام و همراه شما از ارائه اطلاعات پایه  و  درخواست مهاجرت شما تا  اخذ ویزا و دریافت اقامت در تمام کشور های جهان ،شما می توانید  برای خدمات  مهاجرتی و حقوقی ذیل  موسسه مهاجرتی سون را  مشاور  امین و کار آزموده خود بدانید :

خدمات ما :

1.اخذ ویزا :

فرقی نمیکند قصد شما  از مهاجرت چیست  میتوانیم در کوتاهترین زمان و با  صرفه جویی در هزینه ها  ویزای درخواستی شما را اخذ  و با خیال آسوده به برنامه ریزی  درصدد فعالیت های تحصیلی ،اقامتی و اقتصادی خود در کشور  مقصد  بپردازید .

2.مهاجرتی آسان و امن:

سابقه و خاطره تلخی از شرکت ها و دیگر موسسات  مهاجرتی اگر دارید  ،کاتفیست یک بار همگام و همراه ما باشید  توانسته ایم  با سه دهه فعالیت مستمر و داشتن دفاتر حقوقی در  کشور های مختلف  مهاجرتی آسان  را برای همراهانی که به ما اعتماد کرده اند را مهیا نماییم برای  مشاهده رزومه   اقدامات مهاجرتی ما را در اینستاگرام و در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از تجربه سفر  و مهاجرت   افرادی که توسط  موسسه ما  توانسته اند  به کشور  دلخواه خود مهاجرت نمایند آگاه شوید .

3. ثبت شرکت و سرمایه گذاری

اگر  در کشور ایران برای فعالیت های تجاری  و تخصصی خود با محدودیت هایی مواجه هستید  ،مشاورین ما  تمام  مشاوره های لازم  برای ورود به بازار های جهانی و  آغاز یک فعالیت اقتصادی در بعد جهانی تا  ثبت و اقدامات لازم برای  ثبت در کنار شما هستند .

4.حمایت از پناهندگان :

اگر  در کشور های دیگر پناهنده شده اید  و نیاز به  یک تیم  مجرب برای  رفع محدودیت ها و  دریافت اقامت  دائم آن کشور هستید کافیست با مشاورین حقوقی مجموعه  سون استار  در ارتباط باشید ما تمام اقدامات لازم را به نیابت از شما  لحاظ خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی اقامت آن کشور را دریافت نمایید .

 

در یک کلام می توانیم  بگوییم :

گروه مهاجرتی سون استار با تکیه بر اعتبار چندین ساله و تخصص بالای خود توانسته در عرصه انواع اقدامات مهاجرتی به مراجعین خود بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرتی را ارائه دهد. سون استار متخصص در اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری، توریستی، سرمایه گذاری، ازدواج، کسب و کار و .. بوده و همیشه بهترین و سریع‌ترین روش امکان اخذ اقامت را با توجه به شرایط افراد عرضه می‌‌دارد. گروه مهاجرتی سون استار با کادری موفق، ارائه دهنده بهترین راه های مهاجرتی و اقامت قانونی به تمام اقشار متقاضی اعم از دانشجویان، تجار، سرمایه گذاران و .. است. در واقع گروه مهاجرتی سون استار برای کسانی که به دنبال راهی مطمئن و قانونی برای آینده‌ای روشن هستند، به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی است.

 خدمات ما شامل:

v    اخذ انواع ویزا

v    انواع مهاجرت تحصیلی، ازدواج، کار، گروهی و خانوادگی

v    توانا در درخواست و اخذ شهروندی یا کارت اقامت دائم

v    ثبت شرکت یا سرمایه گذاری و "BOI"

v    حمایت از پناهندگان

اعتماد – مهاجرت – نتیجه (امن)

 09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

موسسه مهاجرتی سون استار

 

 

موسسه مهاجرتی سون استار

گروه مهاجرتی سون استار با بهره گیری از متخصصین و مجرب‌ترین مشاوران آماده ارائه خدمات به دوستان گرامی می باشد. کارشناسان ما با استفاده از تجارب بهترین و مطمئن ترین راههای مهاجرتی را به مشتریان پیشنهاد می دهند تا بتوانید به درستی کشور و روش مهاجرت خود را بگیرید.

این شرکت در اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری، توریستی، سرمایه گذاری، ازدواج، کسب و کار و .. از ابتدا تا پایان راه همراه شما خواهد بود و همچنین سعی بر این خواهد داشت که با توجه به شرایط شما روشی آسان و کم هزینه برای مهاجرت به کشور مقصد مورد نظر شما را اتخاذ کند.

سون استار در کشورهای مالزی، تایلند و آلمان نماینده فعال دارد و آماده ارئه پشتیبانی 24 ساعته به شما مشتریان و متقاضیان  گرامی می باشد.

خدمات ما:

·        اخذ انواع ویزا کاری و تحصیلی در آلمان

·        اخذ ویزای آویسبیلدونگ از آلمان

·        مشاوره رایگان و اخذ انواع پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی در آلمان

·        اقامت دائم و اخذ شهروندی در آلمان

·        مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالزی

 

·        اقامت از طریق کاریابی یا پیشنهاد کاری در تایلند 


09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

 

گروه مهاجرتی بین المللی سون استار

 

 

گروه مهاجرتی بین المللی سون استار

گروه مهاجرتی سون استار متخصص و پیشگام در انواع امور مهاجرتی و اقامتی در کشورهای آلمان و تایلند و مالزی است. بهترین مشاوره موفق مهاجرتی را از وکلای ما بخواهید. مشاوره های ما رایگان بوده و در زمینه های انواع مهاجرت های تحصیلی، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید ملک ، کاری و ازدواج، راهنما و همراه شما عزیزان خواهیم بود. در کشورهای تایلند و مالزی و آلمان دفتر دایر و در کشورهای حوزه شینگن نمایندگی فعال داشته و آماده ارائه خدمات شایسته مهاجرتی به شما عزیزان هستیم. نمونه ایی از فعالیت های گروه مهاجرتی سون استار به شرح زیر میباشد:

·       اخذ انواع ویزا کاری و تحصیلی در آلمان

·       اخذ ویزای آویسبیلدونگ از آلمان

·       مشاوره رایگان و اخذ انواع پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی در آلمان

·       اقامت دائم و اخذ شهروندی در آلمان

·       مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

·       اقامت از طریق کاریابی یا پیشنهاد کاری در آلمان

 

اعتماد ، مهاجرت ، نتیجه (امن)

09916627326

www.sevenimmigrant.com

 

 

 

Siam Trading Group

 

تجارت بین المللی با سیام

شرکت تجارت سیام یک واحد بازرگانی معتبر بین‌المللی است که با سابقه بالا در گستره خرید و فروش، صادرات و واردات و .. با اقدامات گمرکی شفاف فعالیت می‌کند. تجارت سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود از طریق انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی، توانسته تولیدات مختلفی از جمله محصولات غذایی و کالاهای صنعتی و .. را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت تجارت سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده و به ارائه این خدمات می‌پردازد.

شرکت تجارت سیام از ابتدا تا پایان راه همراه همیشگی شما بازرگانان و تاجران گرامی بوده است و توانسته پل ارتباطی خوبی بین شما و تولیدکنندگان باشد. لازم به ذکر است که ما با شرکتهای معتبر کشتیرانی و حمل و نقل در ارتباط هستیم تا در زمینه های حمل و نقل و ترخیص کالا شما دوستان را راهنمایی و یاری رسانیم.

زیر مجموعه فعالیت های شرکت تجاری سیام:

§        تجارت بین الملل

§        ارتباطات تجاری در داخل و خارج کشور

§        ترخیص انواع کالا

§        خرید و فروش و توزیع کالا

§        صفر تا صد اقدامات گمرکی

§        انعقاد قراردادهای دولتی و بین المللی

§        سرمایه گذاری‌های موفق

 

 09916627126

www.ayaran.co

 

شرکت تجارت سیام

 

شرکت تجارت سیام

شرکت تجارت سیام  یک کارگروه  ﺗﺠﺎري و بازرگانی از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در ﺗﺠـﺎرت بین المللی و واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺻﺎدرات و واردات و ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮐﺎﻻ، ﻫﻤﺎهنگی ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ، ﺧﺪﻣﺎت ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺎﻣﯿﻦ و ارﺳﺎل ﮐﺎﻻ و ﺗﺠﻬﯿﺰات، ﻣﺸﺎور در اﻣﻮر ﮔﻤﺮﮐﯽ، ﺗﺨﻠﯿﻪ و ﺑﺎرﮔﯿﺮي، ﭼﺎرﺗﺮﯾﻨﮓ و ﻓﻮرواردﯾﻨﮓ و برگزازی نشست و جلسات مذاکراه با مدیران صنایع و شرکت های بین المللی از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

مجموعه سیام با در اختیار داشتن واحد ها و کارگروه های مختلف؛ از جمله خرید،‌ فروش داخلی و بین المللی، صادرات و واردات، تحلیل بازار و بازاریابی، خدمات مالی و حقوقی، آماده است تا همکاری منسجم و گسترده ای را با تمام شرکت‌ها و بازرگانان جهت خرید و فروش و صادرات و واردات و با هدف سهولت بخشی و کاهش هزینه‌های بخش بازرگانی داشته باشد.

سیام را همگام مطمئن  و  مجرب خود در عرصه تجارت جهانی  خود بدانید و در یک کلام همراه شما هستیم تا هزینه و خطرات  تجارت شما را کاهش دهیم :

شرکت تجارت سیام یک واحد بازرگانی معتبر بین‌المللی است که با سابقه بالا در گستره خرید و فروش، صادرات و واردات و .. با اقدامات گمرکی شفاف فعالیت می‌کند. تجارت سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود از طریق انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی، توانسته تولیدات مختلفی از جمله محصولات غذایی و کالاهای صنعتی و .. را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت تجارت سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده و به ارائه این خدمات می‌پردازد.

خدمات ما شامل:

v   عملیات بین المللی

v   مراودات تجاری داخلی و خارجی

v   ترخیص کالا، فروش و توزیع

v   گمرک، واردات و کنترل‌های صادراتی

v   زیرساخت‌های بین المللی و قراردادهای دولتی

v   حل و فصل اختلافات تجاری بین المللی

v   مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری

(نگاهی نو به تجارت با سیام)

09916627126

www.ayaran.co

 

 

گروه تجاری سیام

 

گروه تجاری سیام

گروه تجاری سیام با استفاده از جدیدترین تکنیک های تخصص روز دنیا در زمینه صادرات و واردات سعی کرده خود را همیشه بروز نگه دارد تا بتواند کلیه محصولات و کالاهای شما تولیدکنندگان و کشاورزان را به سرتاسر جهان از طریق بهترین راه مبادله و جا به جا کنند. این شرکت از مدیران و کارشناسان باتجربه و کارآزموده برای انجام کلیه کارهای صادرات و واردات از ایران به جنوب شرق آسیا و یا برعکس بهره برده می برد.

شرکت تجارت سیام از ابتدا تا پایان راه همراه همیشگی شما بازرگانان و تاجران گرامی بوده است و توانسته پل ارتباطی خوبی بین شما و تولیدکنندگان باشد. لازم به ذکر است که ما با شرکتهای معتبر کشتیرانی و حمل و نقل در ارتباط هستیم تا در زمینه های حمل و نقل و ترخیص کالا شما دوستان را راهنمایی و یاری رسانیم.

خدمات شرکت تجارت سیام به شرح زیر میباشد:

  • تجارت بین الملل
  • ارتباطات تجاری در داخل و خارج کشور
  • ترخیص انواع کالا
  • خرید و فروش و توزیع کالا
  • انجام کلیه اقدامات گمرکی
  • انعقاد قراردادهای دولتی و بین المللی
  • سرمایه گذاری‌های موفق

(نگاهی نو به تجارت با سیام)

09916627126

www.ayaran.co

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد