x تبلیغات
ayaran

شرکت تجارت بین المللی سیام

 

شرکت تجارت بین المللی سیام

شرکت تجارت سیام با بهره‌مندی از مدیران لایق و کارآزموده خود، در زمینه واردات و صادرات به تایلند و کشورهای جنوب شرقی آسیا از ابتدا تا انتها همراه بازرگانان و تاجران گرامی بوده و این شرکت با به کارگیری تکنیک‌های تخصصی روز دنیا در زمینه صادرات و واردات و ارتباط گسترده با تولید کنندگان و کشاورزان توانسته ارتباط خوب و ارزشمندی را برای بازرگانان محترم ایجاد نماید.ضمنا این شرکت با همکاری با خطوط کشتیرانی معتبر میتواند در زمینه حمل و نقل و ترخیص کالا خدمات شایسته ایی را به شما عزیزان ارائه نماید. نمونه ایی از خدمات شرکت تجارت سیام به شرح زیر میباشد:

  • تجارت انواع کالاهای غذایی و غیر غذایی از تایلند
  • ارتباطات مستقیم با تجار و بازرگانان تایلندی
  • واردات و صادرات به مالزی و ترخیص انواع کالا
  • واردات و صادرات به تایلند و ترخیص انواع کالا
  • اتاق بازرگانی مشترک تایلند و ایران و برگزار کننده همایش های مشترک
  • انعقاد قراردادهای تجاری بین تجار ایران و تایلند و مالزی
  • سرمایه گذاری‌های موفق جهت حفظ منافع تجار و بازرگانان

 

(نگاهی نو به تجارت با سیام)

09916627126

شرکت صادرات و واردات نفتی سیام

 

شرکت صادرات و واردات نفتی سیام

شرکت نفتی سیام با سابقه‌ای درخشان درحوزه خرید و فروش انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، آمادگی خود را جهت همکاری با تجار و بازرگانان ایرانی و جنوب شرقی آسیا جهت تجارت محصولات پتروشیمی و نفتی از ایران اعلام داشته و با توجه به کادر مجرب و متعد تمامی خدمات مشاوره ایی این شرکت به صورت رایگان میباشد.

شرکت نفتی سیام  در زمینه‌های تجارت محصولات پتروشیمی و نفتی، میعانات گازی، حلال‌های شیمیایی و دیگر کالاهای مرتبط فعالیت داشته و با پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته، آماده پاسخگویی به تجار و صادرکنندگان عزیز میباشد. نمونه ایی از خدمات شرکت نفتی سیام به شرح زیر میباشد:

 

v    خرید و فروش کلیه مشتقات نفتی

v    صادرات و واردات محصولات نفتی از کشورهای تولیدکننده

v     صادرات و واردات محصولات پتروشیمی از کشورهای تولیدکننده

v    توزیع فراورده های نفتی و پتروشیمی

 

(نگاهی نو به صنعت با سیام)

09916627126

www.ayaran.co

گروه نفتی سیام

 

 گروه نفتی سیام

شرکت نفتی سیام  یک کارگروه  تجاری در حوزه نفت و فرآورده‌های پتروشیمی بوده که از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در زمینه واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت نفتی و پتروشیمی اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت صادرات و واردات محصولات و مشتقات پتروشیمی، توزیع و خرید انواع میعانات گازی، LPG و ... و همچنین خرید و فروش انواع حلال‌های شیمیایی از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

مجموعه سیام با در اختیار داشتن واحد ها و کارگروه های مختلف؛ از جمله خرید،‌ فروش، صادرات و واردات، تحلیل بازار و بازاریابی محصولات نفتی و  پتروشیمی آماده است تا همکاری منسجم و گسترده ای را با تمام شرکت‌ها و خریداران جهت خرید و فروش و صادرات و واردات با هدف سهولت بخشی و کاهش هزینه‌های صادراتی و وارداتی داشته باشد.

مجموعه نفتی سیام را همگام مطمئن  و  مجرب خود در عرصه صادرات و واردات بدانید و در یک کلام ما همراه شما هستیم تا هزینه های این راه را کاهش دهیم و موانع را از سر راه شما برداریم.

سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود در زمینه های صادرات و واردات محصولات نفتی و پتروشیمی انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت نفتی سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده که به ارائه این خدمات می‌پردازد.

 

(نگاهی نو به صنعت با سیام)

09916627126

www.ayaran.co

گروه نفتی سیام

 

گروه نفتی سیام

شرکت نفتی سیام با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه صادرات و واردات محصولات نفتی و پتروشیمی آماده ارائه کلیه خدمات در این حوزه به تجار و بازرگانان ایرانی  می باشد. این شرکت با مدیران و کارشناسان با تجربه همکاری می کند تا به واسطه آن بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند. حوزه کاری شرکت نفتی سیام برای صادرات و واردات محصولاتی مانند مشتقات نفتی، میعانات گازی، "LPG"، فراورده‌های پتروشیمی، حلال‌های شیمیایی، روغن نخل خام، روغن پالم تصفیه شده، پوسته هسته خرما و سایر کالاهای مربوطه می باشد.

لازم به ذکر است که پشتیبانی و پاسخگویی مشاوران ما به شما صادرکنندگان و واردکنندگان گرامی به صورت 7 روز هفته و 24 ساعته می باشد.

خدمات ما شامل:

v    خرید و فروش کلیه مشتقات نفتی

v    صادرات و واردات محصولات نفتی از کشورهای تولیدکننده

v     صادرات و واردات محصولات پتروشیمی از کشورهای تولیدکننده

v    توزیع فراورده های نفتی و پتروشیمی

 

(نگاهی نو به صنعت با سیام)

09916627126

www.araran.co

 

شرکت نفتی بین المللی سیام

شرکت نفتی بین المللی سیام

شرکت نفتی سیام با سابقه‌ای درخشان درحوزه خرید و فروش انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، آمادگی خود را جهت همکاری با تجار و بازرگانان ایرانی و جنوب شرقی آسیا جهت تجارت محصولات پتروشیمی و نفتی از ایران اعلام داشته و با توجه به کادر مجرب و متعد تمامی خدمات مشاوره ایی این شرکت به صورت رایگان میباشد. شرکت نفتی سیام  در زمینه‌های تجارت محصولات پتروشیمی و نفتی، میعانات گازی، حلال‌های شیمیایی و دیگر کالاهای مرتبط فعالیت داشته و با پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته، آماده پاسخگویی به تجار و صادرکنندگان عزیز میباشد. نمونه ایی از خدمات شرکت نفتی سیام به شرح زیر میباشد:

·       تجارت انواع محصولات نفتی و پتروشیمی

·       صادرات و واردات به مالزی، انواع محصولات نفتی و مشتقات پتروشیمی

·       صادرات و واردات به تایلند، انواع محصولات نفتی و مشتقات پتروشیمی

·       خرید و فروش انواع محصولات پتروشیمی به تایلند

·       انعقاد قراردادهای نفتی و پتروشیمی بین تجار ایرانی تایلندی و مالزی

·       سرمایه گذاری جهت احداث انواع پالایشگاهها و تاسیسات نفتی و مخازن نفتی

·       اتاق بازرگانی مشترک تایلند و ایران و برگزار کننده همایش های مشترک

 

(نگاهی نو به تجارت با سیام)

09916627126

www.ayaran.co

شرکت مارکتینگ و بازاریابی عیاران

 

شرکت مارکتینگ و بازاریابی عیاران

گروه تجاری جهانی عیاران با سابقه ی طولانی در انجام پروژه های مارکتینگ جایگاه برتری در شرکت های بازاریابی یافته است. در این مجموعه  از افراد متخصص در زمینه های مارکتینگ، سئو و بازاریابی به کار گرفته شده است تا تمامی خدمات را به صورت کامل به شما مشتریان ارائه شود.

انجام کلیه امور مارکتینگ در خارج و داخل کشور توسط تیم متخصص با آنالیز های دقیق انجام می شود .عیاران برای انجام پروژه های کاری شما از بهترین استراتژی های ممکن استفاده می کند تا شما و کسب و کارتان را در مدت زمان کوتاه و با هزینه های بسیار پایین به رونق برساند.

از مزیت های دیگر گروه تجاری جهانی عیاران می توان به پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان اشاره کرده که که در تمامی ساعت از شبانه روز پاسخگویی شما مشتریان و همراهان این مجموعه هستند.

  • طراحی و راه اندازی انواع سایت های داینامیک
  • تولید محتوای سبز و پرکاربرد در موتورهای جستجوگر
  • انواع روش‌های آنالیز مارکتینگ داخلی و بین الملل
  • نوین‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای بروز دنیا
  • رشد کسب و کار و مشاوره بازاریابی محصولات و خدمات شما
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ موثر و آنالیز مارکتینگ بر اساس استراتژی های موثر
  • تبلیغات اینترنتی و بازاریابی ایمیلی و انواع آن

 

09915932749

               www.ayaran.co

گروه تجاری جهانی عیاران 1402.08.09

 

گروه تجاری جهانی عیاران

امروزه بازار  هدف کسب و کار ها  گسترش بسیاری یافته و همچنین رقابت نیز  بسیار پیچیده گشته  و شرکت ها و سازمان  ها را با چالشهای بسیار زیادی در عرضه کالا و خدمات مواجه کرده است  ،ما در هلدینگ عیاران  با دانش روز بشری  و شناخت عمیق بازار  وکسب وکار های نوین و  مجرب ترین  نیرو ها در پی  کمک به تمام  فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در  ضمینه گسترش کسب و کار در بازار گسترده وب هستیم .

گروه تجاری جهانی عیاران یک شرکت تخصصی مشاوره مارکتینگ است. این شرکت با فعالیت در چارچوب‌های قوانین بین المللی و مقرارات سازمانی در زمینه مدیریت و آنالیز مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی تجارت بین الملل و سایر خدمات بازرگانی به افراد و مجموعه‌ها مشاوره می‌دهد. خدمات بازاریابی الکترونیک این گروه دربرگیرنده طیف وسیعی از بازرگانی، خرید و فروش، ایجاد شعب و .. از داخل کشور گرفته تا صادرات، واردات، ترخیص کالا و اخذ و اعطای نمایندگی در خارج از کشور را شامل می‌شود. همچنین تمامی مشتریان خدمات گروه تجاری جهانی عیاران، به طور 24 ساعته از امتیاز پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالاهای تجاری نیز برخوردار هستند.

خدمات این شرکت:

v    توسعه وب و طراحی گرافیکی: داشتن یک وب‌سایت برای موفقیت در فضای وب کافی نیست. یک وب‌سایت حرفه‌ای و کارآمد می‌تواند تفاوت اصلی شما با رقبایتان باشد. وب‌سایت شما علاوه بر زیبایی بصری باید تجربه کاربری خوبی هم رقم بزند. به این معنی که کاربر از چرخیدن در وب‌سایت لذت برده و به راحتی بتواند به آنچه می‌خواهد، دسترسی پیدا کند. وب‌سایتی که واکنش‌گرا (ریسپانسیو) است و روی موبایل و دیگر دستگاه‌ها هم به خوبی به نمایش درمی‌آید. ساختار اطلاعات و سرعت وب‌سایت که از سوی بسیاری از طراحان مورد غفلت واقع می‌شوند، نقش اساسی‌ای در موفقیت وب‌سایت ایفا می‌کنند. عیاران این ویژگی‌ها را برای هر وب‌سایتی ضروری می‌داند و خدمات طراحی سایت را با چنین رویکردهایی ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، شناخت کافی از فضای کسب و کار و درک درست نیازهای مشتری به طراحی سایت بهتری منجر خواهد شد. تیم پشتیبان پیش از آغاز پروژه با برگزاری جلسات مشاوره و همفکری با شما، تلاش می‌کند به این مهم دست پیدا کند. فراموش نکنیم دانش و تجربه‌ در زمینه سئو، مکمل قدرتمندی برای فرآیند طراحی یک سایت حرفه‌ای است. از این رو استفاده از خدمات طراحی سایت گروه دیجیتال مارکتینگ عیاران ، رشد پایدار و جایگاه برتر وب‌سایت شما را تضمین خواهد کرد.

v    تولید محتوای با کیفیت:

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. تیم محتوای عیاران با بکارگیری بیش از 15 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایت،شبکه های اجتماعی  ومحتوای ویدیویی به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

v   آنالیز مارکتینگ: تحلیل بازاریابی یا مارکتینگ آنالیتیکس فرآیندی است که در آن با استفاده از اطلاعات موجود تلاش می‌شود تا بهترین تصمیم را برای بازاریابی بهتر اتخاذ شود. اگرچه تعریف مشخصی برای تجزیه و تحلیل بازاریابی یا مارکتینگ آنالیتیکس وجود ندارد، اما می‌توان از یک دیدگاه این فرآیند را به سه بخش تقسیم بندی کرد. این سه بخش عبارتند از:

v    آنالیز توصیفی(descriptive analytics)

v    آنالیز پیش بینی کننده (Predictive Analytics)

v    آنالیز تجویزی (Prescriptive Analytics)

 

v    تبلیغات اینترنتی

 کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود را به عیاران  بسپارید. ما در بخش دیجیتال مارکتینگ هلدینگ عیاران  با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و کمک کارشناسانمان ، کمپین‌های تبلیغات دیجیتال شما را به بهترین وجه، اجرا و بهینه‌سازی می‌کند تا زمانی که نتایج مطلوب مورد نظرتان حاصل شود.

v     بازاریابی ایمیلی: با ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار خود مشتریان جدید جذب کنید. تبلیغ خود را به اینباکس کاربران فعال ایرانی در مشاغل و اصناف مختلف ارسال کنید. با ارسال تبلیغات موثر به لیست ایمیل های هدفمند، بهترین نتایج را بصورت بهینه کسب کنید.

(نمای جهانی با عیاران)

 

www.ayaran.co

09915932749

گروه تجاری جهانی عیاران

 

گروه تجاری جهانی عیاران

گروه تجاری جهانی عیاران با سابقه ی طولانی در انجام پروژه های مارکتینگ جایگاه برتری در شرکت های بازاریابی یافته است. در این مجموعه  از افراد متخصص در زمینه های مارکتینگ، سئو و بازاریابی به کار گرفته شده است تا تمامی خدمات را به صورت کامل به شما مشتریان ارائه شود. انجام کلیه امور مارکتینگ در خارج و داخل کشور توسط تیم متخصص با آنالیز های دقیق انجام می شود .عیاران برای انجام پروژه های کاری شما از بهترین استراتژی های ممکن استفاده می کند تا شما و کسب و کارتان را در مدت زمان کوتاه و با هزینه های بسیار پایین به رونق برساند.از مزیت های دیگر گروه تجاری جهانی عیاران می توان به پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان اشاره کرده که که در تمامی ساعت از شبانه روز پاسخگویی شما مشتریان و همراهان این مجموعه هستند.

خدمات ما شامل:

§        سئو و بازاریابی در موتورهای جستجو

§        بازاریابی در شبکه های اجتماعی

§        استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ

§        طراحی سایت، اپلیکیشن و ربات

§        بازاریابی ایمیل

§        تبلیغات آنلاین

§        دیجیتال مارکتینگ

§        ویدئو مارکتینگ

§        برندسازی اینترنتی

§        کمپین های بازاریابی

§        مشاوره و تدوین استراتژی

§        طراحی و توسعه سایت

§        بهینه سازی سایت

§        سوشیال مارکتینگ

 

 

09915932749

www.ayaran.co

گروه دیجیتال مارکتینگ عیاران

 

 

گروه دیجیتال مارکتینگ عیاران

گروه تجاری جهانی عیاران یک شرکت تخصصی دیجیتال مارکتینگ است. ما در گروه تجاری جهانی عیاران بهترین مشاوره و استراتژی‌های نوین بازاریابی به همراه آنالیز بازار را به شما ارائه می‌دهیم تا در کسب و کار خود بهترین باشید. کادر مجرب و همیشه موفق ما بهترین تکنیکهای تبلیغاتی را برای شما در نظر دارد تا بتوانید کسب وکار خود را به یک بیزینس شایسته و ارزشمند تبدیل کنید. کادر پشتیبانی کارآمد گروه تجاری جهانی عیاران در هر ساعت از شبانه روز از تمام نقاط جهان، آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان میباشد. شما با ما می‌توانید به دستیابی آسان به بازارهای جهانی بیاندیشید و شیوه‌های مختلف تجارت بین الملل را از ما بخواهید.نمونه ایی از خدمات گروه تجاری جهانی عیاران به شرح زیر میباشد:

  • طراحی و راه اندازی انواع سایت های داینامیک
  • تولید محتوای سبز و پرکاربرد در موتورهای جستجوگر
  • انواع روش‌های آنالیز مارکتینگ داخلی و بین الملل
  • نوین‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای بروز دنیا
  • رشد کسب و کار و مشاوره بازاریابی محصولات و خدمات شما
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ موثر و آنالیز مارکتینگ بر اساس استرتتژی های موثر
  • تبلیغات اینترنتی و بازاریابی ایمیلی و انواع آن

 

09915932749

www.ayaran.co

گروه مشاوره حقوقی سیام

 

 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد